Administratör med ekonomiansvar

 

 

Arbetsuppgifter

  • Löpande bokföring och förberedelser inför bokslut.
  • Kundfakturor
  • Betalningar
  • Leverantörsfakturor
  • Posthantering ? även paket
  • Ekonomiska rapporter
  • Ekonomiska analyser och prognoser
  • Momsredovisning
  • Skattedeklarationer
  • Löner
  • Kontakt med revisionsbolag och myndigheter i frågor rörande ansvarsområdet
  • Samla in samt kontrollera körjournaler
  • Kundkontakt och ordermottagning
  • Medlem i företagets ledningsgrupp

 Information, Inköp och Logistik

  • Aktivt arbeta med information på företagens webbsidor
  • Uppdatera produktinformation i affärssystemet(bilder och text), som läggs ut i webbutiken
  • Planera och administrera kundutbildning

Befogenheter

Befogenhet att planera arbetet självständigt samt att representera enligt Skatteverkets avdrags-regler.

Befogenhet att köpa in kvalificerad bokföringstjänst/revisor vid behov.

Rapportering

Rapportering sker till Affärsområdeschef.

Vid avvikelser och/eller problem sker rapportering omgående.

Vi ser att du har några års erfarehet inom ovan tjänst. Körkort är ett krav.

Tjänsten är heltid och placeringsort Göteborg.

Välkommem med din ansökan snarast!

Vid frågor kontakta Pernilla Embertdotter, tel: 0735-41 66 11

 

Ansökan