Support tekniker vi söker dig till Göteborg



Behov hos vår Göteborgs kund är support tekniker till Servicedesk;
För att du ska trivas i rollen som Servicedeskmedarbetare krävs det att du är strukturerad och noggrann. Du är servicemedveten och du har en stark vilja att hjälpa andra. Du ska kunna vara van vid att ha flera saker i gång samtidigt, ha ett genuint intresse att vilja lära dig nya saker samt ha ett stort teknikintresse. Vår kund erbjuder support från Göteborg till anställda samt support till deras kunder.
 
Att ge support till de anställda och kunder. Rollen innefattar både 1st och 2nd line support, att ta ansvar för ärenden tills de är lösta.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
  • Supportera de interna och externa användarna både via mail och telefon (primär uppgift).
  • Driva mindre förbättringsprojekt
 
Vår kund jobbar med Windows, Office 365 och Citrix baserade system. Att ha en teknisk förståelse är av stor vikt och ett krav. Att kunna hantera Office och någon form av ärendehanteringssystem. Vår kund erbjuder spännande och utmanande arbetsuppgifter, såväl självständigt som i team i ett expansivt bolag.
Tjänsten är heltid med placering i Göteborg.
Språket som används är svenska och engelska i tal och skrift. Har du förståelse för annat språk som norska är det bra.
Önskad start är snarast möjligt. 

Har du frågot kring tjänsten kontakta Ann-Kristin Wetteskog på telefon 073-313 32 05

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan